Thursday, November 10, 2005

JEMPUTAN DATANG MAKAN MAKAN

ASSALAMUALAIKUM SEMUA...
DISINI CHIK NGAN YATT NAK JEMPUT KAWAN2 BLOG
YANG MENGENALI DIRI INI UNTUK MENGHADIRI
MAJLIS MAKAN2 KAT RUMAH SEWA KAMI
DI SHAH ALAM..ALA..BUEK KOCIK2 YO....PADA YANG BULEH DATANG TU SILO LA HUBUNGI CHIK ATAU YATT KAT BLOG
ATAUPUN YM KAMI (angah_yati) (dheqchik)...
sesaja je buat makan2 kecik2 ni...jemput la..Junaidix..cik diari..ryzzz..yna....spiral...sodep...edd..
aduh tak tersobut do ha..moh la yo...menu pun ala kadar jer ha...
(tambahan dari yatt's: EMILIA, BAD, PAPA SINCHAN, IRA, LIZA, KAK NANA, IMA, SHAMa.k.aLAOBE, ANAKOMAK, ROMZI (jauh tu), KAK ENOI & KAK EKIN, SESAPA LAGII..HEHHE BANYAK LAK HHEHEHHE)
jemput la yo sabtu ni 12/11/2005
MENU
**********
NASI IMPIT
KUAH KACANG
LONTONG
MEE KARI
MAKARONI GORENG
BIHUN GORENG
AGAR2 SANTAN
PUDING ROTI
KEK BATIK
********
hehheheh..menu ni je la...jemput2 la yo..sederhana je ha...nak grand2 tu takdo la...huhuhuhu kami buek kochik2..je jemput la yer datang ...muahahahhahaha......
nota kaki ayam: entry diatas di cilok dari blog aishah@chik dan di ubah serba sedikit.. kalau sesiap nak makan selain dari di senaraikan bawak la sendiri hikkk... jemput la datang ekkk sume kengkawan.. blog ke skolah ke ape ke.. he..he..he..

11 comments:

skruemas said...

insyaAllah, jemputan dr kol berapa hingga berapa

YatT'S said...

start 2 pm skrue.. jemput la ekk

Milly San said...

hehehehe...cam sedap jer...ape2 pun aku ingat nak p tp tgk dulu keadaan....aku nak g jumpa korang jer sebenarnyer...:)

YatT'S said...

datang la emii ko tak datang kecik ati akuu... mai la ajak uda ke
ajak auntie ngan ucle pun tak pe.. datang la emii ekkk
aku tunggu ko
malam pun tak pe...

Milly San said...

hehehe...betul malam bleh gi lagi...uda keje sampai kul 3 ptg.ingat memang aku nak pg...tp kena ikut dia la...mak ana(org gaji) untie aku balik indon.sape nak jg anak dia nanti..heheheh

YatT'S said...

OOO TAK PE ARR KO MAI ARR NGAN UDA LEWAT SKIT TAK PE ARR...

Anonymous said...

hai friend...
jangan luper tulis banyok2 tentang aku for the next entry :D
hehehe

apa2 pun selamat berkenalan
sorry lah just jamah kuih mueh ja
takper kan?
;)

-zam-

rafreen said...

huyoo...makan sakan.sib baik jauh kalau tak ku serbu sama ehehe

YatT'S said...

Zam: tak pe.. tak kisah ko pun misti dah makan kan..hehhehhe
sabo ekk next entry mungkin lunch time nanti buleh buat... sabo ekk zam... thank u for coming.

Reen: ermm jauh ekk tak per...

romzi seli said...

Junior... TQ sebab ingat nama senior... ahaks.. tapi maap xdapat dtg. kang CNY ko buat lg.. mana tau aku ada leh ler aku datang. ahaks.

YatT'S said...

CNY junior tak celebret arr huhuhuh