Wednesday, January 18, 2006

gembira vs sedih

semalam aku ngan kak zuli pi beli ikan guppy lagi.. memula ngat nak beli 2 ekor je.. last last beli 4 ekor.. tokeh kedai tu siap kasik kita org sauk sendiri lagii.. beli kaler biru sekor kuning sekor 2 warna wani.. :D

pagi tadi cam biasa lepas siap siap nak pi keje.. nak bagi ikan makan.. masa bg tu tak sedar pun srkor tu dah mati. masa duduk duduk tu perati balang arrrrrrr sekor dah tak gerakk..
uwarghhhhh sedih.. yg tu yg baru di beli yg paling kecik..
nanti aku posting gamba ikan tuh.. ( dah keras senang amik gamba heehheheheh)

nota kaki ayam:

kenapa selalu dpt bila tak di pinta??
kenapa misti masa yg tak disangka2??
kenapa misti waktu aku tak berminat??
kenapa.. kenapa kenapa...

8 comments:

zek said...

kenapa aku berchenta?
kenapa aku percaya?

... ehh. ni lagu shazzy ...

Masy said...

nota kaki ayam yatt tu cam kene jee dgn situasi akak skrg ni..
ada baca blog akak x? akak ada cite..

ermm..tp biasa la tu kan..bila kita x, xde plak..tp bile da x mo tu, melambak2 yg tiba..uhuhuhuhu..

Epal Ijau said...

nape asek mati jek ikan tuh. cube ko cri sket sebab musabab die. mybe clorin byk kot.

YatT'S said...

zek & masy : tak de kaitan ngan dunia cintan cintun....

zek spt yg aku sms kat ko tu la...

nani: baru 2 ekor arr.. tu pun ikan yg baru di beli..

nanie said...

ye ek bru 2 ekor mati.hehehe. xpe lps ni kite bli ikan lg.
p/s : bleh arr bg adiah besday ko ikan ek

YatT'S said...

bulehhh... bulehh aku nak gapi yg cantek catek tak pun ko kasik aku ikan kaloi... hahahhaha sekali ngan akuarium dia hehehehe nanti bleh aku namakan dia rita atau nanie atau rita azwanie atau nizam heheheheheh

aishah said...

kenapa selalu dpt bila tak di pinta??>>> itu semua dugaan buat ko ujian...ko kene ingat..so dari situ la nanti ko tahu sejauh mana ko leh pergi..tinggi mana market ko...huhuhu

kenapa misti masa yg tak disangka2??>>>abihtu nak buat macam ne..rezeki yatt..kita mana nak jangka kan semua tu...mana ada yang datang waktu kita betul2 dah bersedia...

kenapa misti waktu aku tak berminat??>>>>>hm.. itu la dugaan namanya..tuhan nak uji ko...sebenarnya semuanya balik pada keputusan ko jugak...sabo2...sabo..pasti ada hikmahnya...

kenapa.. kenapa kenapa...>>>dugaan semua tu..dan pengalaman manis buat ko sebenarnya..apa pun keputusan di tangan ko yatt aku sepupu kesayangan ko yang cantik ni hanya beri sokongan..

chaiyok!!chaiyok!!

iemah said...

errr...kenapa???
ekau dah ada yg masuk minang ker yatt??
ihikss ;)