Sunday, February 05, 2006

Alhamdulilllah..


kali ni aku nak tayang kek yg aku ngan cousin aku AISHAH buat...
Alhamdulillah menjadi.. setelah peristiwa malam tuh.. yg hampir mematahkan semangat si Aishah :D...


tulisan nama tu comot n kurang cantek... maklum la first timer :D hehe aku la tu tukang tulisnye..

alhamdulillah kak zue yg tempah kek tu puas hati :D thanks kak coz be our first customer.. len kali tulun wat marketing plak hehehehe

p/s: Ct ko amik gambar dari sini je.. ok

8 comments:

~ my mizery ~ said...

perghh... gempak kek... jeles jeles..

Anonymous said...

asal aku tak nampak gambarnyaaaaaaaaaa

YatT'S said...

jgn jeles jeles..

asal ko tak nampak lak cik siti oii

Wirawan Terulung said...

wooohuhu...~!*gaye Wirawan Terulung

nampak menarik tertarik kek cekelet tu memang dabomb...huhuhu

lagi beshhh kalo cair dalam mulut haku...muahahah~!!

Meleleh air liur haku tgk kek tu. Yatt spesel utk Wirawan Terulung x der ker??? :p

aishah said...

nampak dahhh....huhuhu busan nya ko takder....xbeh nya..balikkk arr weiiiiiiiiiii busan gilosssssss....nasib baik ada cucun ngan anaa huhuhuhu

zek said...

oit. bak sini resipi nya. :))ekekeke.
lagi satu. ada resipi nak wat cecah puding roti tu tak? yg mcm coklat cair tu. lupa plak aku apa ke nama dia ...

meen said...

yatt!! sedapnya kek..kalau bg sis..boleh habis makan sorang tu!!

nonie said...

baper satu tu?..cam sedap jer..hihihi..bley book nti