Friday, February 03, 2006

selamat bekeja kembali..

lama gak tak menulis di sini.. rasanye 2 hari ni sume masih lam mood becuti lagi.. hehehe temasuk la aku..

tak de ape nak citer cume nak citer akhirnya aku gi register gak nak amik lesen keta.
takut plak nanti tak lulus .. serius owang excited nak amik lesen aku takut.. adakah aku fobia??? penakut kah aku.. huhuhu moga aku lulus :D

p/s: teringat kata kata adik aku masa ayah tekan brek mengejut gara gara ade kete main keluar je dari simpang tiga tuh "ngah nanti kalau ko yg drive misti waktu nak tekan break ko tekan minyak" pah tu dia ketawa mengekek.. hampeh tul...

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...