Friday, March 17, 2006

ni gambo kek yg aku ngan pupu aku chik buat

walaupun siti dah upload kat blog dia aku tetap nak upload kat blog aku gaks heheheh
triffle selepas letak kastard

peach yg sungguh sedapp yum..yumm


kek gulung.. cantik tak ???


kek tuk kak jie.. tulisan comot budak bulat ni yg tulis hahahahahh nanie aku tau ko kutuk tulisan aku jaga ko nanti heheheh


yang ni tuk kak dila

biskut siti jadik mangsa lepas kekeringan idea...

nota kaki : kak meen ni gambo kek cekelat lagi heheheheh

sekali buleh online aku update gile gile punye hahahahah


7 comments:

kak retna said...

hi yatt.. x sabar nak makan kek buatan yatt & chik .. heheh :p

nAniE cOmeL said...

hehehe...mane ko tau aku kutok ko neh..isk..mesti ct yg pecah rahsia neh. Mmg tulisan ko burok dlu, tp skang dh ade improvement...hehehe(cehhh...kaber balik.. :p)

jarri said...

aa.. kek.
ishk rugi le xdpt join gath msjbox tu nanti. kalu x mesti leh makan kek yg akak buat. adeh.

Masy said...

bile lee nk rasa kek hasil tgn dak yatt ni..

*telan ayer lior je laa

Wirawan Terulung said...

nak kek cekelat tu bleh tak??
muahaha...
ni dah rasa nak gigit je monitor ni....

Wirawan Terulung said...

happpppppppppppppppdet!!!

YatT'S said...

huuhu baru buleh nak balas...

kak retna tungguuuuuuuuuuuuuuuuu

jarii asal tak juin???

nanie aku tau tulisan aku memang tak cantekkk huhu huhu

kak masy meh la juin msj moments

wira geget la monitor tuhhhh