Friday, June 09, 2006

3 hari je..


kemarin dia masih lagi terkedek dekek berenang..
sekejap ke dasar kejap ke permukaan air..
kejap betul kejap tebalik..
tp semalam..
dia terapung...
dia dah keras...
perut dia kosong..
uwarghhhhhhhhhhh .........
dah mati si pale merah nihh...

adakah dia mati dan kemudian
di makan si kaloii????
atau di gigit sikaloi sampai mati????
uhuhu sedih..
akibatnye....
sikaloi aku kuarantinkan dari ikan emas...
puyu jugak..

10 ekor ikan dah tinggal 9..
hopefully yg tinggal panjang umur..

nota kaki:

zack tak sempat nak bg ko dia dah mati dulu :(
lecehnye nak tukar air aquarium nihh...

4 comments:

lediagli said...

tak de rezki nak idop la tu.. hehehe..

jgn lepas ni kalu bela orang, orang plak mati dah la. mwahahhahaha

YatT'S said...

ledi..

kalau bela owang tu kalau perangai dia burukk aku dera smpai mati muahahahhahahhah

MZ said...

ghonti an la bolo ikan omeh tu. ekau bolo yo ikan kaloi tu. lelamo dah bosa leh gak jual. maha gak rogo ehh nanti.

YatT'S said...

ermm biar la mano yg ado tuh...kot panjang umor ehh toroih ann kot ikut jojak yg mati pindahan balik si kaloi lam aquarium tuh