Friday, June 16, 2006

England ke pusingan ke dua


GEGAR: Crouch (kanan) menanduk kencang untukmenewaskan penjaga gol Trinidad & Tobago,Shaka Hislop untuk gol pertama England dalam saingan Kumpulan B di Nuremberg , awal pagi tadi. England menang 2-0.
Diatas adalah petikan dari laman web rasmi berita harian :D
Becerita tentang semalam
lunch time.. aku,ct, zuli & ijan ke seksyen 13 jumpa seorang kawan tujuannye nak pinjam proposal. gilos den tak mau tp di paksa ct.. pegi la jugak.. jumpa kejap je amik menda tuh pah tu chiow.. itu la aku kalau fes time nak jumpa org kenal kt dunia cyber nih. Pucat muka aku kata membe tuh .. hhahahahahah maun eh tak pucat gegel tak hengat hahahhah
den dah kobar kan den tak brani nak jumpo member2 dr cyber world nih.. selalu ehh kalau diheret chik baru den brani jumpo.. n kalau reremai tuh berani arrr.. :D
Malam...
tak nengok bola.. satu game pun den tak nengok... sambil nengok tv den suh siti urut kaki den.. mula la sesi urut mengurut.. gilir2 dia urut aku .. aku urut dia.. :D
akibatnye sakit badan ari ni.. pasal memasing tak pandai.. mana tempat yg siti tekan kuat terasa sengal ari nih heheheh
kul sebelah aku dah tewas dah depan tibi tuh semalam membuta.. kak ann balik sound aku aikk dah tido tak nengok england ke.. aku bangun tp terus masuk bilik carik katil hhuhuhuhuh tido lagi besh muhahahahha
Becerita tentang hari ni..
pagi tadik nengok ulangan match england dpt la nengok cam mana dia dpt gol minit minit akhir tuh ..
nanti Nanie nak datang lepak umah.. dah lama tak jumpa dia since raya lepas... bleh layan bola sesama.. :D
hari ni last day Ana... gud luck to ana.. ingat memori kat waja nih.. terutama kita di buli akak masa kat umah kita orang.. jgn amik hati ekk... maaf kalau ade tekasar bahasa.. nanti dtang lagi sini.. ekk bukan jauh pun uitm tuh.. :)

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...