Tuesday, July 18, 2006

lagi lagik kek

hai..haiii.. semua!!
pekabar? moga sihat hendaknya.
kat atas tu aku tayang lagi gambo kek yg kita orang buat ari jumaat yg lepas..
di tempah oleh abdah officemate kita orang..
mengigil tangan aku nak tulis..
maklumlah tuk kek tunang nak wat hantaran tuh..
aku pun nengada test kat pinggan tulisan huruf kecik..
tunjuk kat abdah .. diam je dia
masa nak tulis aku tanya siti
nak huruf besar kek kecik?
besar! jawab siti..
lepas dah siap kek tuh aku tulis kat atas kek tu si abdah ckp..
huruf besar lagi elok!
muhahahhahahah patutlah siti tak kasik.. :))
memang pun aku sedar diri tulisan ni tak cantik..
maklumlah dulu cita cita nak jadik doktor..
tp lepas pitam nengok darah kat jari sendiri yg luka
terus kensel... huhuhu
oh ye gambo kek tu sama je design dengan yg sebelum ni just beza warna je..
sebabnye owang tempah design yg sama :)
weekend aku balik kampung.. (umah mak ayah)
sempat gak tayang kat mak aku gambo kek tuh hehehe
sonok dengar mak aku pun galakan aku ngan ct buat bisness kek nih..
alhamdulillah lepas balik kg tuh selesai satu hal.. tunggu plak seminggu lagi hehehhhee
tunggu ape ekk?? tunggu je la hehhe
masa balik kg ni sempat gak jumpa jiran aku..
ape lagi cerita mawi yg keluar..
tak abih abih mawi mawi mawi...
huhuhuhu
tp start semalam tenggelam dah cite mawi
sebab citer siti vs datuk K
huhuhuhuhuhuhu
sekarang sume citer kawin hhuhu tunang kawin..
blan depan kena balik kg lagi jiran aku tunang plak hhehhheh
k takat ni je babaiii

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...