Tuesday, October 10, 2006

MSJBOX Gath: Buka Puasa @ Sogo 14 Ramadhan

   Posted by Picasa

Ini adalah percubaan aku tuk update blog trough picasa. Frust betul tak bleh nak update mcm bisa. ni sume gara gara "pc giler" ni la.Asyik kuar ie script error, dah la virus beranak pinak.. tak leh clean plak tuh..

Kembali ke tajuk asal...

Last weekend aku sempat join buka puasa ngan geng msjbox.
Sebahgiannye aku dah penah jumpa mcm kak retna, Jun, carneyz, shai & ryz. Ct, kak yu & abg fizi tuh tak yah ckp arr huhuu siang mlm pagi petang jumpa.

Antara muka muka baru kenal si jidah ( dulu aku kenal dia ngan blog jelapang padi), Kak Acuk (comel je orangnye), Kasih (sedap tartnye!) n kak shida (tak penah pegi blog dia pun :D salam kenalan ya kak :))

seronok gak jumpa diorang nih.. sembang sembang gelak gelak mkn mkn.. hehehehhe

Lepas buka pose aku sempat mengajak kak retna pi jln jln kat Jln TAR. almaklumlah datang tumpang kak retna. Beh gak jln ngan dia org sume. lagi lagi si Jidah.. aku tak tahan tul ngan budak sorang nih..
lenkali leh kuar sama lagik.. hehehehe

next time hopefully leh join lagi xtvt cam nih.

nota kaki ayam :

KAK RETNA thank you sebab sudi jemput & hantar kami. Layan lagi kami pi jalan2. thank u very much.

Gambo di kidnap dari website MSJBOX. Actually banyak lagi aku nak ubuh tp tak leh upload cam besa.

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...