Thursday, December 14, 2006

suatu petang di sebuah pasaraya....

aku, siti dan zaid

Situasi 1

cashier : banyak nye beli barang. buat kek ke?

aku & siti : a'ah

cashier : makan sendiri ke jual?

aku & siti : yang ni tuk jual

cashier : owhh menarik tu

aku & siti : nak order?

cashier : buleh jugak sy ni hantu kek coklat... bagi la nombo kontek..

aku : ade pen & kertas?

(kertas dan pen bertukar tangan.. aku pun menulis nombo tepon kami manakala si cashier layan customer lain)

aku : okeh dah nanti kontek la yer kalau nak ..

cashier : okeh

on the way meninggalkan kaunter

Zahid : Sedap sangat kek ke korang nih? (tak tahan nengok eksperesi muka dia masa nihh bekerut dahi tuh)

sedaplah !!!!!!!!! aku ngan siti dah terjerit skit :)) hampeh tul zaid sib baik ko kiut...

Situasi 2

Di bhg bakeri pasaraya tersebut di hadapan cashier

aku : siti kang ko mai sini tau aku nak ko nengok kek dia org nih

siti : ok

zaid : hah tuh nak tengok la tuh pas tuh dia tiru !

aiyarkk ini budak uhuhu mulut bleh tahan... sib baik ko kiut hahahahahahha


note : zaid ni anak acik aku. baru mai dari JB . budak ni baru darjah 3 kiut sangat.....................!!!

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...