Monday, April 23, 2007

tag from sis honey

coppy dari blog sis honey

tag berbunyi macam ni :-
IDAMAN....

1) letakkan gambar kereta idaman anda

2)berikan 3 sebab kenapa ia menjadi idaman anda

3)sekiranya anda belum memiliki kereta idaman ini,berikan 3 sbb anda tidak dapat memiliki kereta ini lagi dan bila dijangka akan memilikinya

soalan pertama

since 1997 aku berangan nak pakai keta HONDA civic
Gambo tarak ( tak sure sebab keta aku minat tuh zmn 1997 lagi :D)

soalan ke-2

  1. maybe brand dia kot HONDA
  2. masa tuh aku rasa keta tuh menarek kat mata aku nih
  3. kalau berangan nak pakai ferrari tuh tak logik plak bg aku nih hehehee.. (ppstt aku ade ferrari f50 tau kat umah simpan lam lemari lagi.. poshe ngan lamborghini diablo pun ade hehheheh)

soalan ke-3

  1. Honda mahal
  2. dah makin matang tau memang tak mampu
  3. dah kurang minat


KEMAMPUAN

soalan 1
letakkan gambar kereta anda sekarang

ini gambo kidnap kat intenet. sejak aku pakai "Si Itam" aku tak penah amik gambo. sampai la "itam" dah cacat. :(( dh tak ensem dah

soalan 2

berikan 3 sbb kenapa pilih kereta ini

- ini ada pilihan drastik aku lepas pertama kali dok dlm myvi kat showroom. kira mcm terus jatuh centa la lepas nengok kat showroom tuh. 2 minggu lepas tuh aku terus dpt "itam" ade orang tunggu smpai 3 bulan . aku just 2 minggu je. cam tak caye je.

- myvi tinggi aku yg pendek senang nak nengok depan & ruang tmpat duduk lapang sesuai ngan aku yg bulat ini...

-aku tak suke proton.. (refer no 2)

soalan 3

berikan 3 sbb kenapa menyampah dengan kereta ini

-bonet kecik... itu saje bagi aku..

so skang aku nak sebarkan virus nih kepada:-

  1. pokcik z. ( sajo nak nyusahkan pokcik.. jawab ngan tak jawab)

4 comments:

MZ said...

den dah jawab dah.;)) huhuhu. ekau pun ado gak keto kocik2 tu ekk?

YatT'S said...

ado ado.. den ado 4 bijik.. poshe lamborghini ferrari satu lagi tak ingat...haha mercedes tak silap tp ferrarii tuh dah toruk.. budak yg mak den jago dulu buek keto lumbo..

aishah said...

hahhahahah...weii aku ada gak kete sorong yang mak aku beli kat giant aritu...hehehhe kegunaan nya untuk mengisi barang2 bila pergi pasar...hehehehhehehehe....keta gak apa....

heheheh itam.....ooh...itam akak datang ni wakakakkakakaka...yatt ko kene ajar aku bawak kete nanti ...bawak pakai kete bapak aku tu yer..sabtu ko ahad ko....ko ajar aku sampai pandai...nanti kita buat kona baring ahaks!!!

ala...kalau aku tak belajar mana nak pandai ...betul tak pok cik z???keny wogers tau malam ni ahaks!

YatT'S said...

keta abah ko tuh aku pun kena blajar dulu hikkhikk