Thursday, May 31, 2007

mari nengok gambo!

Ini budak nakal!!!!!

budak kecik ni tak reti dok diam..

mulut bising dok sebut " ba..bahh.. " taa.. takkk"

pantang nampak orang makan laju je merangkak datang..

ini lah si "AYANG" cousin aku.


Bawah ni plak gambo jiran aku yg kawin 26hb 5 lepas..
tengah di arak di bwh panas terik mentari..

menuju ke pelamin..

Raja sehari di pelamin..


Ini pun Raja jugak!
RAJA BUAH heheheheh
pokok durian ni ayah aku tanam depan umah baru thn ni mengeluarkan hasil..
tak sabarnye tunggu durian ni masak..
yummmyyyyyyy

Sape penah kait buah durian sila angkat tangan!

4 comments:

MZ said...

pak cik! pak cik! kojo beso kait buah diyan mudo :p

YatT'S said...

mz..

hahah pakcik takdo kojo ko dok kait buah diyan mudo hehehe

psstt den pun ponah buekk muahahahahah megamuk omak den..

Reez said...

Ayang --> Comel tul si Ayang tu ye??? Rasa macam nak picit aje pipi tuh...

Jiran kawin --> Ermm... Knp orang kawin skarang kene ada/lalu pintu gerbang tu? Mane2 kenduri kawin yang Reez gie, mesti ade pintu gerbang tu...

Raja buah --> Waaahhh... Ade kebun durian rupenye... Ehh, buah derian kene kait ke? Bukan bila dah masak, dia gugur sendirik??? Pokok derian kan tinggi melampai, boleh ke main kait2 macam tu aje? Heheheheeee...

P/s:-
Nasib baik Reez bukan peminat derian... Tak suke!

YatT'S said...

ayang memang comei muahahah puji cousin sendiri hehehe tp budak tuh tak mau kat owang lasung..

bab kawin kena lalu bawah gerbang tuh tak tau la.. belum kawin lagi hahahah bleh terima ke jawapan tuh hehehhehe

bab kait buah durian tuh memang la tak penah di buat orang.. tp pokcik z ngan yatt je penah buat.. diyan yg yatt kait tuh rendah je.. dok kat bawah pokok diyan tuh sedap je bau.. tangan pun gatal je pi jolok haha alih alih buah muda yg gugur..

tak suke durian ekkk rogi rogi.. ilang satu nikmat donia muahahahahh teruk tull hehhehe me hantu durian :D

p/s mcm entry plak :))