Monday, July 09, 2007

Kalau sebelum ni "Kazen" aku buat pengumuman kat blog ni tentang arwah Along aku yang pergi tuk selamanya kini giliran keluarganye pulak di uji. Baru 12 hari kami kehilangan Arwah Along kini Pak Ngah plak mengikut jejak. Seperti apa aku penah suarakan pada kak sue, DIA mencari orang yang dekat.

Kali terakhir aku bersua dengan Pak Ngah masa hari pengebumian arwah Along. Tak sangka akhirnya pak ngah pergi dengan mengejut. Takziah buat Mak Ngah, Along Hasni, Kak Jija dan lain lain. Semua ini sudah kententuan-NYA. Sama2 la kita berdoa tuk kesejahteraan arwah di sana.
Al-FATIHAH untuk arwah Pak Ngahku Hj. Ibrahim b. Mohd Salleh.

7 comments:

Aiden Reez said...

Innal Lillahi Wa'innal Lillahi Rajiun...

Bersabarlah Yatt.. Reez doakan semoga Yatt sekeluarga tabah menghadapi dugaan dari Allah ini... Yang penting, kita yang masih hidup harus meneruskan kehidupan walau payah mcm mana sekalipun...

Apa yang berlaku adalah qada' dan qadar dariNya...

Al-Fatihah buat arwah Pak Ngah Yatt juga...

MZ said...

al-fatihah ..

13may said...

Al-Fatihah.

Acaii Jawe said...

Innalillahi wa inna ilaihirajiun...Allah tu maha mengetahui atas egala urusan..semoga yatt's dan keluarga kazen tu tabah hadapi dugaan Allah ni ye..

Orked said...

Al-Fatihah..semoga rohnya dicucuri rahmat

Anonymous said...

takziah dari HE... yang pergikan tetap pergi yang hidup meneruskan kehidupan...

Yatt said...

thanks semua..

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...